Rozhovor s novými členy

30.04.2012 12:27

V uplynulém víkendu proběhlo cvičení AS Angels pojmenované „Recruits passing“, kteréhož nejpodstatnější část byla „Last Drill“. Jak již z názvu vyplývá, na akci dostali někteří rekrutové nášivku a stali se tak členy týmu. Během 24 hodin prošlo 15 rekrutů poslední velkou zkouškou, která přezkoušela jejich schopnosti pod fyzickým i psychickým tlakem. Pět z nich prošlo a zde přinášíme jejich bezprostřední pocity po „Last Drillu“. Jako první uvedeme rozhovor s členem týmu, který vystupuje z určitých důvodů pod pseudonymem.

 

Praporčík Caddy

 

Jak jsi narazil na náš tým?

„Na tým Angels Beroun jsem narazil na netu. Teď když se na to dívám s odstupem času, říkám si, jaká to byla zkurvená náhoda, že jsem na tenhle tým narazil, protože je to zasraně dobrej tým se skvělejma lidma. Tomu ver starý...“

Co tě přijmělo zkusit se k nám přidat?

"Co mě přimělo se zkusit k vám přidat? Víte, něco jsem ztratil a už jsem nemohl dělat to, co bych chtěl. Ale jsem bojovník co se nevzdává. Dlouho jsem hledal něco, čemu bych se mohl věnovat. Napadnul mě airsoft, kterým jsem do jisté doby opovrhoval. Ale osud mě k tomu přitáhl. Neptejte se mě jak, ale airsoft si našel mě. Angels mi byli sympatický už na první pohled: obyčejní kluci, co do toho dávaj srdce. A za tím já jdu. Jsem hrdej na nášivku co jsem dostal. Jsem hrdej na to, že jsem dostal v týmu šanci. Víte, snažím si užívat života jak jen to jde, protože nevím, kolik mám času. A co z toho plyne? Nelituju jedný jediný podělaný minuty, kterou strávím se svejma kamarádama z Angels. Dum Spiro Spero je moje životní krédo a teď k tomu připojuju týmové Veni Vidi Vici!“

Jaký byl tvůj první trénink?

„Šel jsem do toho po hlavě. Čekal jsem, jestli zapadnu do týmu, jestli mě tým "vezme" takovýho, jakej jsem...A musím přiznat, že jsem si přál, aby to klaplo.“

Jak dlouho u nás seš?

„Od února 2012.“

Jak se ti u AS Angels líbí? Tvé bezprostřední pocity po Last Drillu?

„Jsem nadšenej, jak z lidí, tak z celý akce. Bylo to perfektně připravený. Muselo to dát spoustu práce to připravit. Lidi, co se starají o tým odvedly skvělou práci.“

Co bylo pro tebe na Last Drillu nejhorší?

„Nedostatek spánku.“

Nejlepší zážitek za tu dobu co jsi u nás?

„Noční obrana základny COP Adrian, kdy jsme čelili soustředěnému útoku ze všech stran. Zážitek jak prase.“

Jak to vidíš do budoucna?¨

Zasraně dobře:-)

 

 

Rotný Radek Bartoníček

 

Jak jsi narazil na náš tým?

„Přes kamarády, konkrétně přes Crashe.“

Co tě přimělo zkusit se k nám přidat?

„No každopádně asi to že jste skvělá parta lídí, nikdo si nehraje na něco co neni .“

Jaký byl tvůj první trénink?

„Tak první byl map run a udělal na mě opravdu velkej dojem hrozně sem si to užil a bylo to dobře organizovaný a vymyšlený, prostě to mělo nějakou úroveň a to mě zaujalo i když ne všechno šlo podle plánu (oba víme co mám na mysli )“

Jak dlouho u nás seš?

„No jako rekrut jsem začal chodit od map runu a snažím se chodit pokaždé když mám čas, muprun byl tuším na podzim? nejsem si teď jistej?“

Jak se ti u AS Angels líbí? Tvé bezprostřední pocity po last drillu?

„Jak říkám jako hlavní krytérium beru to jací jsou členové a zatím musim říct že mi všichni členové dost sedli a nemám s nimi nejmenší problém, je to suprová parta lidí se společnýmy zájmy. Last drill beru jako jednu z nejlepších akcí co jsem kdy zažil ;) Myslim že spolupráce všech byla dobrá a hlavně byl dobrej scénář, kterej měl hlavu a patu.“

Co bylo pro tebe na Last Drillu nejhorší?

„No hele když nad tim přemýšlim tak asi to že jsem měl problémy s puškou, celou dobu držela a tak začala zlobit. Mám rád sport takže fizická zátěž mi nevadila, i když sem třeba trošku remcal :D viz patrola, která byla celkem dlouhá a zrovna se to sešlo s hodně velkym horkem.“ :““

Nejlepší zážitek za tu dobu co jsi u nás?

No asi celkově když se dá scénář, akce se zvrtne a najednou člověk musí improvizovat, tam se totiž pak pozná jam umí tým spolupracovat. :) a kdyby to měl bejt něco srandovního tak jako znám toho hodně z vyprávění, a bohužel jsem to nezažil, největší asi ale to že jsem se s váma projel na T55, kterou jsme zprvu úplně náhodně potkali.“:D

Jak to vidíš do budoucna?

„No tak samozřejmě airsoft jsem si zamiloval, hrál jsem ho i předtim :), neni to pro mě jen něco co by mě mělo omrzet, takže samozřejmě do budoucna bych rád u týmu zůstal a s ostatními se pokoušel tým zdokonalovat a dostávat ho na co největší úroveň :), což myslím že do budoucna půjde, teď pracuje jen minimum z nás, ale za pár let až budou finance tak se budem moct zaměřit na věci, na které teď moc nemůžem.“ :)

 

Rotný Stanislav Veleta

 

Jak jsi narazil na náš tým?

„Když sem poznal Honzu Kindla prohodil jsem pár slov o teamu, tak sem se kouk na stránky a trochu blíž se sním seznámil.“

Co  tě přijmulo zkusit se k nám přidat?

„Hrál jsem dřív paintbal a napadlo mě zkusit airsoft a AS Angels mi přišlo jako fajn parta lidí.“

Myslíš, že je lepší paintball nebo airsoft?

„Každopádně airsoft, je víc realistyčtější a hlavně se to nehraje na malém vytyčeném hřišti s uměle vytvořenejma překážkama. Jednoznačně airsoft.“

Jaký byl tvůj první trénink?

„Byl to super zážitek adrenalin v tobě proudí, akce přes noc a fajn spolupráce se zkušeným členem.“

Jak dlouho u nás seš?

„Nevím to úplně přesně, asi okolo šesti měsíců.“

Jak se ti u AS Angels líbí?

„Jak sem říkal AS Angels super parta lidí, od kterých když něco potřebuješ pomůžou ti a v neposlední řadě disciplína.“

Tvé bezprostřední pocity po Last Drillu?

„Suprový. Tam jsme prokázali že jsme se za tu dobu něco naučili, každopádně akce Last Drill byla perfektní.“

Co bylo pro tebe na Last Drillu nejhorší?

„Určitě ten dlouhý přesun na kotu 377 snad je správně, fyzicky fakt náročný.“

Nejlepší zážitek za tu dobu co jsi u nás?

„Těch je určitě víc, ale určitě akce last dril proti zkušeným lidem a dobrá spolupráce s teamem.“

Jak to vidíš do budoucna?¨

„Doufám že mě to bude bavit jako do teď a budu se tomu moct věnovat dál.“